New "L'Occasion Ecusson" spring campaign for Bernard-Massard

Bernard-Massard

Vos réglages de protection de donnés empêchent le chargement de ce contenu. Pour avoir accès, veuillez modifier vos réglages de cookies.
01
Briefing:
To devise a new spring campaign for Bernard-Massard.
02
Solution:
A poster with a modern, spring-like feel, using a "papercraft" style that evokes the picnic season and hints at the brand's latest Instagram campaign.
03
Result:
The advertisement was displayed across Luxembourg via the JCDecaux network and incorporated into Facebook ads. A behind-the-scenes video on the creation of the poster, produced by binsfeld and Brussels-based production studio Jekyll n' Hyde, can be seen here.

Projects for the same client

Bernard-Massard

Bernard-Massard

“Intensément millésimé”: the spring campaign by binsfeld

Bernard-Massard

New "Partageons l’occasion!" campaign for Bernard-Massard

En soumettant ce formulaire, j’accepte que mes données personnelles soient utilisées dans le cadre de l’envoi d’une newsletter.

Vous affirmez avoir pris connaissance de notre politique de confidentialité.

Vous pouvez vous désinscrire à tout moment à l’aide du lien de désinscription ou en nous contactant à l’adresse suivante : info@binsfeld.lu