New "66" brand

Domaines Vinsmoselle

01
Briefing:
To create a new brand that breaks away from the traditional images associated with wine and appeals to a younger audience (over the age of 18).
02
Solution:
The new "66" brand is a verbal and visual concept that reflects the number of Domaines Vinsmoselle wineries (6) and the year the cooperative was set up (1966).
03
Result:
The brand has become the market leader in a niche that it identified and created itself. After the launch of the "white" and "rosé" wines, Vinsmoselle went on to launch its "red" 66 range.

Projects for the same client

Domaines Vinsmoselle

Domaines Vinsmoselle

"Dîner dans le noir" competition and new online ad for Edmond de la Fontaine

En soumettant ce formulaire, j’accepte que mes données personnelles soient utilisées dans le cadre de l’envoi d’une newsletter.

Vous affirmez avoir pris connaissance de notre politique de confidentialité.

Vous pouvez vous désinscrire à tout moment à l’aide du lien de désinscription ou en nous contactant à l’adresse suivante : info@binsfeld.lu