A new look for the Bernard-Massard Cuvée Millésimée

Bernard-Massard

01
Briefing:
To devise a presentation campaign for the new design of the Bernard-Massard Cuvée Millésimée, or vintage blend.
02
Solution:
To make reference to the old design so as to avoid any confusion with other products in the range. The campaign visual shows the old bottle opening up to reveal the newly designed bottle.
03
Result:
This campaign appeared on bus shelters, in newspapers and magazines in Luxembourg, and on the web and social media.

Projects for the same client

Bernard-Massard

Bernard-Massard

“Intensément millésimé”: the spring campaign by binsfeld

Bernard-Massard

New "L'Occasion Ecusson" spring campaign for Bernard-Massard

Bernard-Massard

New "Partageons l’occasion!" campaign for Bernard-Massard

En soumettant ce formulaire, j’accepte que mes données personnelles soient utilisées dans le cadre de l’envoi d’une newsletter.

Vous affirmez avoir pris connaissance de notre politique de confidentialité.

Vous pouvez vous désinscrire à tout moment à l’aide du lien de désinscription ou en nous contactant à l’adresse suivante : info@binsfeld.lu