Enovos “Think we!” campaign

Enovos

Vos réglages de protection de donnés empêchent le chargement de ce contenu. Pour avoir accès, veuillez modifier vos réglages de cookies.
01
Briefing:
Optimising the effectiveness of internal processes by increasing cohesion between partners.
02
Solution:
An internal campaign was thought up, based on the “Think we!” philosophy. The key component is a digital platform. It includes an instructional element, with an explanatory video, and a participatory element, in the form of a selfie competition. The strategy is rounded off with a playful sticker campaign.
03
Result:
There were 7,018 sessions on the platform, over 300 participants in the competition and campaign visibility across all the group’s internal communication media.

Projects for the same client

Enovos

Enovos

Enovos advertising campaign – enocare

Enovos

“Ecomobility” animation

Enovos

binsfeld produces the new cinema/TV advert for Enovos

Enovos

#enoVision: new communication campaign for Enovos

Enovos

"Energie fir Lëtzebuerg" campaign

Enovos

"Zone verte" campaign

En soumettant ce formulaire, j’accepte que mes données personnelles soient utilisées dans le cadre de l’envoi d’une newsletter.

Vous affirmez avoir pris connaissance de notre politique de confidentialité.

Vous pouvez vous désinscrire à tout moment à l’aide du lien de désinscription ou en nous contactant à l’adresse suivante : info@binsfeld.lu